naar hoofdpagina
Ouders en de stichting

Oudersstichting

De scholen van de Stichting PCPO Capelle - Krimpen realiseren zich dat ouders kinderen aan hen toevertrouwen. Door goede contacten met de ouders te onderhouden zijn de scholen en het bestuur in staat de kinderen goed te begeleiden. Regelmatig stellen de scholen ouders in de gelegenheid op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van de kinderen.

Ouderraad

Ouders kunnen de scholen ook ondersteunen in hun werkzaamheden. Aan iedere school is een ouderraad verbonden. De leden van de ouderraad overleggen met het personeel van de school over de activiteiten die op de school gepland zijn. De ouderraad werkt volgens een eigen reglement.

Stichting Protestants Christelijk Primair Onderwijs
Capelle aan den IJssel
Krimpen aan den IJssel

is een onderwijsstichting die de oprichting en instandhouding beoogt voor christelijk basis- en speciaal basisonderwijs in Capelle aan den IJssel en Krimpen aan den IJssel.

De organisatie telt 10 locaties voor basisonderwijs en 1 locatie voor speciaal basisonderwijs.

BEZOEKADRES

Kanaalweg 67
2903 LR Capelle aan den IJssel

POSTADRES

2900 AA Capelle aan den IJssel

TELEFOON/MAIL/KVK

E-mail: info@stichtingpcpo.nl
KvK Rotterdam

Waarom kiezen voor PCPO Capelle-Krimpen?

Onze Stichting heeft 9 uiteenlopende scholen waarin ruim 2000 leerlingen les krijgen. Bij onze medewerkers staat talentontwikkeling hoog in het vaandel. Door een klein stafbureau gaat er veel geld naar de scholen.

Medewerkers kunnen gebruikmaken van een reiskostenvergoeding, een goede pensioenregeling en een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering. Daarnaast kunnen ze gebruik maken van een collectiviteitskorting op een zorgverzekering.

Vervanging van leerkrachten is goed geregeld door middel van clustervervangers die in dienst zijn van de organisatie.