Home  › ... Organisatie › Nieuws

Vacature nieuwe Voorzitter College van Bestuur

9-12-2022
Vacature nieuwe Voorzitter College van Bestuur

Stichting PCPO Capelle-Krimpen zoekt een inspirerende en verbindende voorzitter College van Bestuur die vanuit gezamenlijkheid vorm geeft aan de strategische koers van de stichting en scholen.

PCPO Capelle-Krimpen zoekt een betrokken en inspirerende voorzitter College van Bestuur

Die vanuit verbindend leiderschap vorm geeft aan de strategische koers van de stichting en scholen.

Je opdracht in essentie:
  • Zorgdragen voor kwalitatief stevige scholen vanuit de onderwijskundige ambities in het koersplan.
  • Creëren van een goede balans tussen een heldere eigen positionering van de stichting en de samenwerking met onderwijskundige en maatschappelijke partners in de regio.
  • Samen met medewerkers verder vorm geven aan de interne kwaliteit binnen de organisatie, waarbij je vanuit de ontmoeting en dialoog samenwerking en professionaliteit weet te stimuleren.
  • Zorg dragen voor een adequate en strategische bedrijfsvoering met een goede afweging van kansen en risico’s. Met name de aanstaande huisvestingsprojecten in de komende jaren verdienen de nodige aandacht.
  • Versterking van de aantrekkelijkheid van PCPO Capelle-Krimpen als duurzame professionele organisatie.
  • Je start een verkenning naar een fusiepartner voor de stichting.

‹ naar nieuwsoverzicht