Schoolbezoek De Horizon

26-1-2024
Schoolbezoek De Horizon

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan de twee locaties van pcb De Horizon. Op Pcb De Horizon is er oog voor elkaar. Dit heeft een positief effect op de samenwerking, waardoor de medewerkers veel werk verzetten voor de leerlingen.

De school heeft leuke vakken volgens de leerlingen. De meesters en juffen zijn aardig en er heerst een goede sfeer waarin leerlingen elkaar helpen. De leerlingen vinden de school leuk vanwege diverse activiteiten en creatieve vakken. Ze geven aan dat pestgedrag wordt aangepakt en dat de jongens en meisjes tijdens Kanjerlessen gewenst gedrag oefenen. De kinderen van groep 8 zijn pas op het gemeentehuis geweest en hebben de wethouder gesproken. Ze hebben voor elkaar gekregen dat er lijnen zijn geschilderd op het basketbalveld.

“Gym is leuk, Rekenen ook, Spelling ook en ... ook”

Medewerkers waarderen de onderlinge samenwerking en ervaren steun van collega's en leiding.