Home  › ... Organisatie › Nieuws

Nauwe samenwerking met Royal Kids Home

4-4-2022 Algemeen
Nauwe samenwerking met Royal Kids Home

Stichting PCPO Capelle-Krimpen en Royal Kids Home hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om gezamenlijk het Kindcentrumonderwijs krachtiger gestalte te kunnen geven.

Op 4 april werd de samenwerking Stichting PCPO Capelle-Krimpen en Royal Kids Home officieel bekrachtigd. Weliswaar werken beide partijen al veel langer samen in het kader van opvang en onderwijs, maar met het tekenen van o.a. de samenwerkingsovereenkomst en het kindcentrumplan krijgt deze samenwerking een steeds inhoudelijker vulling. Binnen een PLG (professionele leer gemeenschap) met medewerkers van beide organisaties wordt gewerkt aan de versterking van de kwaliteit van het aanbod, de doorlopende leerlijnen en het werken vanuit een gezamenlijke missie en visie.

taart

Doel van de samenwerking is om het ontwikkelde Kindcentrumplan optimaal tot uitvoer te kunnen brengen.

Door de samenwerking willen de partijen meer talentontwikkeling mogelijk maken en stimuleren. Vanuit hun christelijke identiteit moeten kinderopvang en onderwijs geboden worden in een ononderbroken ontwikkelingslijn. Kinderen zijn uniek, waardevol en geliefd. Vanuit dit uitgangspunt willen de partijen hen helpen om hun talenten te ontwikkelen om daardoor als sociale, autonome en verantwoordelijke burgers in de samenleving te kunnen staan.

‹ naar nieuwsoverzicht