Nieuwe Voorzitter CvB benoemd

22-2-2023 Algemeen
Nieuwe Voorzitter CvB benoemd

De Raad van Toezicht heeft de heer Jeffrey van der Veeken per 1 mei 2023 benoemd als voorzitter College van bestuur.

Jeffrey van der Veeken volgt Arjan Dorst op die een benoeming heeft aanvaard bij de Theologische Universiteit Apeldoorn.

De nieuwe Voorzitter schrijft over zichzelf dat hij van jongs af al meester wilde worden. Hij heeft als leerkracht gewerkt en de laatste 10 jaar als schoolleider. De laatste jaren heeft hij zich voorbereid op een bestuursfunctie.

De organisatie is blij met de benoeming van een overtuigd christen met een bewogen hart voor de medemens. We zien uit naar een prettige samenwerking en hopen dat hij op een creatieve en bevlogen wijze de rol als boegbeeld zal vervullen.

De heer Sjaak Verbree vervult in de periode van 1 maart tot 1 mei de rol van interimvoorzitter.